Marokko - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu Marokko - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu

Marokko

Door: Tiny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tiny

14 Februari 2010 | Nederland, Enschede

Na twee vakanties te hebben geannuleerd gaan we dan nu toch eindelijk weer een poging wagen.
24 februari krijgt Johan weer een ingreep voor zijn hart en daardoor Krijgen we weer groen licht om te vertrekken.
De reis is al geboekt naar Agadir in Marokko.
De bedoeling is dat we in Agadir een auto gaan huren en vandaaruit zelfstandig dit land doorreizen.
We blijven een beetje in het zuiden en gaan zelfs aan de Koningssteden voorbij ivm de drukte. Mocht het toch heel erg goed gaan dan kunnen we deze altijd nog bezoeken. We hopen dat jullie weer met ons meereizen via deze site.

Groetjes Johan en Tiny

• 15 Februari 2010 - 13:37

Erna:

Wat fijn voor jullie.Alvast veel sterkte voor Johans ingreep gewenst.We denken aan jullie.Groetjes van de overkant.

• 15 Februari 2010 - 16:33

Henny:

Hallo Tiny, dat is goed nieuws. Wat fijn voor jullie.
    Johan alvast heel veel sterkte gewenst met de ingreep.
    Daaaag, groetjes van Henny.

• 18 Februari 2010 - 11:25

Jan.en Gerda:

Wat fijn dat jullie vakantie nu toch door kan gaan, mochten we jullie voortijds niet meer zien,dan een hele fijne vakantie toegewenst en uuh zorg dat jullie weer heelhuids terug komen.
    johan heel veel sterkte met de ingreep en hopen dat het goed mag verlopen. liefs j&g

• 20 Februari 2010 - 11:32

Femmy:

Fijn dat jullie weer op reis gaan, geniet er van.
    Johan sterkte met de ingreep en snel opknappen:-)
    Groetjes Femmy

• 28 Februari 2010 - 00:00

Anita:

Hoi Tiny en Johan
    Veel plezier en een mooie vakantie, fijn dat met Johan alles goed verlopen is.
    liefs Anita

• 05 Maart 2010 - 21:06

Ron:

hallo, veel plezier in marokko. zelf net terug van een rondreis langs de koningssteden met huurauto en dat is prima bevallen. Tip : vermijd Casablanca als je je auto heel wilt houden.

Johan en Tiny

Hallo, Wij zijn Johan (69) en Tiny (67) Gosselink uit Enschede. Sinds wij niet meer werken proberen we toch nog iets van de wereld te zien en dat is ons tot nu toe behoorlijk gelukt. Sinds 2006 hebben we een reisboek bij gehouden waarvan nu de zevende in Johanentiny.waarbenje.nu en de reis naar Thailand, Laos en Cambodja staat op http://goswol.spaces.live.com/ De reizen daarvoor hebben we in albums vast gelegd en dat was in 2003 Egypte, 2004 Nieuw-Zeeland, 2005 China en Tibet, 2006 Thailand, Laos en Cambodja. Ik hoop dat jullie met plezier onze verslagen mogen lezen, wij doen in ieder geval ons best. Johan en Tiny

Actief sinds 27 Jan. 2008