Op weg naar de Honingroute - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu Op weg naar de Honingroute - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu

Op weg naar de Honingroute

Door: Tiny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tiny

28 Maart 2010 | Marokko, Rabat

Hallo allemaal,

Vanuit Taliouine zijn we dwars door de bergen, richting Marrakech, naar Ouirgane gereden, prachtig wat een mooie uitzichten onderweg.
Het hotel in Ouirgane waar we sliepen had een heel moeilijke naam "Au Sanglier Qui Fume" een heel mooi punt waar je mooie wandelingen kunt maken.
Wij zitten nu midden in de Honingvallei. De route die we hebben gereden vanaf Ouirgane is ons zwaar tegengevallen wat de wegen betreft, maar de natuur was weer prachtig.De tocht was zeer zwaar met zeer slechte en smalle wegen.
Onderweg werden we al gewaarschuwd dat we minstens door 60 cm. diep water moesten, dat risiko hebben we maar genomen en het is gelukt zonder stil te komen staan.
Maar we zitten nu in een hotel "Des Cascades" wat een paradijsje lijkt, Prachtig uitzicht boven de watervallen van Imouzzer, ongeveer 60 kilometer van Agadir.
De natuur was weer prachtig.
Vanaf hier gaan we richting de kust door de vallei van het Paradijs.
Dit was het weer voor deze keer.

Groetjes Johan en Tiny

• 29 Maart 2010 - 06:44

Anneke:

Hi Johan en Tiny

Ziet er goed uit ....
    Een heel andere wereld he
    en een stuk droger dan hier op dit moment dus geniet t,r maar van.....
    Volgens mij is dit jullie laatste week toch?
    Ik weet het niet zeker maar in ieder geval tot gauw.

Groet van Anneke

• 29 Maart 2010 - 06:51

Jan&Lida:

Toch best wel mooie plaatjes hoor.
    Nog heel veel plezier de laatste dagen in Marokko en alvast een goede terugreis gewenst.

• 29 Maart 2010 - 22:32

Herma:

Ha Tiny en Johan,al weer bijna aan het eind van jullie vakantie, leuk hoor om jullie belevenissen te lezen.Geniet nog van de laatste dagen en de foto's en de film... ben ik best benieuwd naar! Alvast een goeie reis gewenst en tot gauw.

Groetjes Herma.

Johan en Tiny

Hallo, Wij zijn Johan (69) en Tiny (67) Gosselink uit Enschede. Sinds wij niet meer werken proberen we toch nog iets van de wereld te zien en dat is ons tot nu toe behoorlijk gelukt. Sinds 2006 hebben we een reisboek bij gehouden waarvan nu de zevende in Johanentiny.waarbenje.nu en de reis naar Thailand, Laos en Cambodja staat op http://goswol.spaces.live.com/ De reizen daarvoor hebben we in albums vast gelegd en dat was in 2003 Egypte, 2004 Nieuw-Zeeland, 2005 China en Tibet, 2006 Thailand, Laos en Cambodja. Ik hoop dat jullie met plezier onze verslagen mogen lezen, wij doen in ieder geval ons best. Johan en Tiny

Actief sinds 27 Jan. 2008