Hasi-Labied - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu Hasi-Labied - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu

Hasi-Labied

Door: Tiny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tiny

20 Maart 2010 | Marokko, Rabat

Hallo Allemaal,

Nou met de foto,s moeten jullie toch wachten tot we thuis zijn want het is hier niet mogelijk om een programmaatje te downloaden op mijn harde schijf voor foto,s. het is allemaal beveiligd en daar kan ik ook nog wel inkomen omdat iedereen achter de PC,s zitten en je weet nooit wat je binnenhaald.
Goed dus nog even geduld.
Gisteren zijn we dus met de kameel de zandduinen ingegeweest, dit heb ik niet willen missen wat een mooie wereld om je heen, vooral met zonsonder en opgang. Toen wij in het tentenkamp aankwamen werden we verwelkomt met thee en om 8 uur werd ons het eten opgediend. We lagen al om 9 uur in bed want het was er aarde donker plus dat we vanmorgen om 6 uur op moesten staan voor de zonsopgang. Het is ons niet gelukt om helemaal boven op de berg te komen dit was voor ons te hoog gegrepen. Maar ondanks dat hebben we toch een prachtige opgang gezien, de zandduinen waren hemaal gekleurd een prachtig gezicht. Om 9 uur stond ons ontbijt klaar in het hotel en hebben verder de hele dag lekker aan het zwembad gelegen. Morgen weer op tijd op en verder naar het noorden.

Groetjes Johan en Tiny

• 21 Maart 2010 - 13:59

Margreet:

Zo te lezen hebben jullie het erg naar jullie zin. Fijn!!
    Wij wensen jullie verder nog eenhele mooie reis.
    groetjes,
    Margreet

• 21 Maart 2010 - 14:03

Debby:

Fijn dat de kamelen tocht zo goed is bevallen ! Ja, deze ervaring klinkt bekend in mijn oren... Leuk !

• 22 Maart 2010 - 13:50

J W Cammeraat:

wij hebben de foto's bekeken wel een apart land lijkt mij ,maar wij horen de verhalen nog wel geniet er nog van Groeten Jan en Femmie

• 22 Maart 2010 - 14:22

Debby:

Wat doet zo'n nette man in dit straatje ?

• 22 Maart 2010 - 18:27

Rina:

Hallo Tiny en Johan, wat een mooie foto's.
    Nog veel plezier verder.

• 22 Maart 2010 - 18:27

Rina:

Hallo Tiny en Johan, wat een mooie foto's.
    Nog veel plezier verder.

• 23 Maart 2010 - 20:08

Liny En Willy:

HoiTiny en Johan zo te horen (lezen)gaat alles goed met de reis we blijven het volgen we zijn benieuwd naar de volgende berichten en foto.s groeten van ons

• 23 Maart 2010 - 20:08

Liny En Willy:

• 23 Maart 2010 - 20:41

Remco :

Nou voor de vorm ook een berichtje van jullie zoon. Ziet er allemaal mooi uit. Jullie in de zon ik volgende week in de sneeuw. Veel plezier nog en heinig an.

Johan en Tiny

Hallo, Wij zijn Johan (69) en Tiny (67) Gosselink uit Enschede. Sinds wij niet meer werken proberen we toch nog iets van de wereld te zien en dat is ons tot nu toe behoorlijk gelukt. Sinds 2006 hebben we een reisboek bij gehouden waarvan nu de zevende in Johanentiny.waarbenje.nu en de reis naar Thailand, Laos en Cambodja staat op http://goswol.spaces.live.com/ De reizen daarvoor hebben we in albums vast gelegd en dat was in 2003 Egypte, 2004 Nieuw-Zeeland, 2005 China en Tibet, 2006 Thailand, Laos en Cambodja. Ik hoop dat jullie met plezier onze verslagen mogen lezen, wij doen in ieder geval ons best. Johan en Tiny

Actief sinds 27 Jan. 2008