Bijna - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: Tiny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tiny

07 Maart 2010 | Nederland, Enschede

Nog 3 dagen en dan vertrekt ons vliegtuig vroeg in de morgen op 10 maart.
Wij hebben Hotel Oasis in Agadir geboekt. Dit hotel ligt vrij dicht aan de kust maar ook dicht bij de binnenstad. Daar gaan we rustig bekijken waar we dan een auto Kunnen huren.
Wij hebben er echt zin in, wij hopen DAT we de reis af Kunnen maken, Johan is de 24ste geholpen maar tijdens de ingreep Bleek Dat Waren er 3 plaatsen waar problemen en zaten deze Konden ze niet allemaal tegelijk behandelen.
1 plaats hebben ze weggebrand en de andere 2 komen eventueel na de vakantie aan de beurt.
Dus optimaal is het allemaal nog niet.
Maar we maken er het beste van. We hebben druk wat betreft tijd en geen als het even niet gaat zoeken wij een goed hotel met zwembad.
Ik zie het DAT de zinsbouw niet goed loopt Maar dat ligt niet aan mij dit gebeurd vanzelf, als ik het verander gaat het daarna weer mis.
Wij proberen Zoveel mogelijk van ons te laten horen en zouden het ook fijn vinden om reakties van het thuisfront te horen.

GRoetjes Johan en Tiny

• 07 Maart 2010 - 17:27

Henny:

Hallo Tiny en Johan,
    Ik wens jullie een hele mooie reis toe, geniet ervan. En wij volgen jullie graag via deze website.
    Daaaag, groetjes van Henny.

• 08 Maart 2010 - 08:43

Sjoerdtje:

Hallo Tiny en Johan
    Éen heel goede reis en een fijne vakantie gewenst !
    Groetjes Sjoerdtje

• 08 Maart 2010 - 12:24

Corrie:

Hallo Johan en Tiny
    Ik wens jullie een prachtige vakantie toe
    Groetjes Corrie

• 10 Maart 2010 - 11:33

Tineke:

Hallo Johan en Tiny
    Ik wens jullie een heerlijke reis toe en zal regelmatig hier lezen hoe het jullie vergaat.
    Liefs Tineke

• 10 Maart 2010 - 14:55

Rina:

Prettige reis, hopelijk heb je goed weer.

• 14 Juli 2010 - 08:12

Robert Alderliefste:

Hallo Johan en Tiny,

Mooie site. Het is goed overzichtelijk en komt ook avontuurlijk over, wat goed past bij het geheel.
    Verder zien de foto's er verzorgd en mooi uit.

Vriendelijke groetjes,
    Robert

Johan en Tiny

Hallo, Wij zijn Johan (69) en Tiny (67) Gosselink uit Enschede. Sinds wij niet meer werken proberen we toch nog iets van de wereld te zien en dat is ons tot nu toe behoorlijk gelukt. Sinds 2006 hebben we een reisboek bij gehouden waarvan nu de zevende in Johanentiny.waarbenje.nu en de reis naar Thailand, Laos en Cambodja staat op http://goswol.spaces.live.com/ De reizen daarvoor hebben we in albums vast gelegd en dat was in 2003 Egypte, 2004 Nieuw-Zeeland, 2005 China en Tibet, 2006 Thailand, Laos en Cambodja. Ik hoop dat jullie met plezier onze verslagen mogen lezen, wij doen in ieder geval ons best. Johan en Tiny

Actief sinds 27 Jan. 2008