Vulkaan - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu Vulkaan - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu

Vulkaan

Door: Tiny Gosselink

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tiny

14 Februari 2014 | Indonesië, Medan

Het wordt nu toch wel spannend, kunnen we maandag vliegen?
Op Java is een behoorlijke vulkaanuitbarsting die alles onder de gruis heeft gezet en tot drie kilometer de lucht in spuit. Vliegtuigen mogen niet landen of opstijgen er ligt een dikke laag stof op de vliegtuigen die op de vliegvelden staan.
Als het gaat als toen in IJsland dan vrees ik met grote vreze.
Wij hebben nog niets gehoord van de reisorganisatie en dan hoop ik maar geen bericht goed bericht.

Groetjes Johan en Tiny

• 14 Februari 2014 - 15:09

Tineke:

Hallo Tiny en Johan
    Ik wens jullie een geweldige vakantie toe. Maak maar weer veel foto`s zodat we een beetje mee kunnen kunnen reizen.
    Ik hoop dat jullie gewoon kunnen vertrekken maandag.
    XXXXXX Tineke

• 14 Februari 2014 - 23:17

Riekie:

SPANNEND!!!!!!!!!!Hoop voor jullie natuurlijk dat de reis door kan gaan!!!!!

• 16 Februari 2014 - 09:48

Aline:

Hopelijk gaat jullie reis door, zo ja dan wens ik jullie een goede reis.

Tags: Vulkaan, Java,

Johan en Tiny

Hallo, Wij zijn Johan (69) en Tiny (67) Gosselink uit Enschede. Sinds wij niet meer werken proberen we toch nog iets van de wereld te zien en dat is ons tot nu toe behoorlijk gelukt. Sinds 2006 hebben we een reisboek bij gehouden waarvan nu de zevende in Johanentiny.waarbenje.nu en de reis naar Thailand, Laos en Cambodja staat op http://goswol.spaces.live.com/ De reizen daarvoor hebben we in albums vast gelegd en dat was in 2003 Egypte, 2004 Nieuw-Zeeland, 2005 China en Tibet, 2006 Thailand, Laos en Cambodja. Ik hoop dat jullie met plezier onze verslagen mogen lezen, wij doen in ieder geval ons best. Johan en Tiny

Actief sinds 27 Jan. 2008