Nepal en India - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu Nepal en India - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu

Nepal en India

Door: Tiny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tiny

25 Oktober 2010 | Nederland, Enschede

Nadat we vorig jaar de reis hebben moeten annuleren, hopen wij nu 15 november 2010 toch te vertrekken naar Nepal en India.
We trekken eerst 3 weken door Nepal en vandaar gaan we door naar India via Varanasi, Agra en Radjastan.
De laatste week zoeken wij een rustig plekje op om uit te rusten van de trektocht.
Wij hopen jullie weer plezier te doen met onze verslagen, maar mocht je in de malinglijst staan en je wilt daar niet meer staan, laat ons dat dan even weten dan halen wij je uit de mailinglijst.

Vriendelijke groeten Johan en Tiny

  • 25 Oktober 2010 - 20:13

    Annemarieke:

    Wat fijn dat jullie toch weer een mooie reis gaan maken. Ik ga heeeeel hard duimen dat alles gewoon loopt zoals het hoort te lopen en jullie enorm gaan genieten van de ongetwijfeld prachtige reis. Heel veel plezier gewenst en ik kijk uit naar de verslagen en foto's!

    groetjes, Annemarieke

  • 25 Oktober 2010 - 20:45

    Aline:

    Ik wens jullie een fijne reis en veel plezier.

  • 26 Oktober 2010 - 07:41

    Linda R:

    Nu ga ik jullie verhalen volgen! Leuk :-) Ik ben heel benieuwd naar alles. Wat gaan jullie een heerlijke lange tijd weg. Gaan jullie -voor een gedeelte?- met Djoser?

    groetjes Linda

  • 26 Oktober 2010 - 07:53

    Dochter Lief:

    Mijn reis kriebels heb ik niet van een vreemde ! Ik ben oooh zo trots op jullie. Pak jullie kans en wat zou dit weer een mooie belevenis worden !

    Geniet lach bewonder
    Het leven is zo bijzonder !

    Dikke kus, Debby

  • 26 Oktober 2010 - 08:43

    Tiny:

    Linda wij reizen helemaal op eigen houtje en zien wel hoe het allemaal loopt. We hebben alle tijd.

    Groetjes Tiny

  • 26 Oktober 2010 - 20:10

    Tiny En Johan:

    dat hebben jullie snel voor elkaar gekregen, kan zeggen heel veel plezier maar ik zie jullie nog voor dat jullie weg gaan..dan doen we dat wel even live. groetjes Riekie.

  • 27 Oktober 2010 - 13:12

    Willy En Pel:

    Tof dat jullie weer gaan reizen! We gaan met jullie mee genieten!
    Heel veel reisplezier !!

    Groetjes,
    Willy en Pel

  • 27 Oktober 2010 - 17:24

    Charl En Mia:

    Hardstikke mooi!!!!
    Kan me voorstellen dat jullie er naar uitkijken!
    VEEL PLEZIER en geniet. We zullen jullie zeker volgen.Een fijne reis en maak er wat moois van!
    Liefs Charl en Mia

  • 29 Oktober 2010 - 10:49

    Anita:

    Johan en Tiny
    Ik wens jullie een fijne reis en komt gezond weer terug
    groetjes Anita

  • 31 Oktober 2010 - 15:56

    Annette:

    Tiny, ik wens jou en je man een hele fijne reis met veel fotoplezier toe.
    Geniet ervan, en ik zie op Natuutfocus wel hoe het is geweest.
    Groetjes Annette bosklopper

  • 01 November 2010 - 16:17

    Carla:

    Johan en Tiny ik wens jullie een hele fijne en mooie reis!! Ik ga jullie weer volgen.
    Met heel veel plezier lees ik de verslagen en bekijk de foto's.

  • 01 November 2010 - 16:45

    Henny:

    Wat geweldig dat jullie weer zo'n prachtige reis gaan maken.
    Heel veel reisplezier gewenst en ik ben benieuwd naar jullie verslagen en foto's.
    Groetjes van Henny.

  • 03 November 2010 - 12:27

    Femmy:

    Ik wens jullie heel veel plezier en ik volg jullie via de site, kom gezond weer terug met natuurlijk mooie verhalen en foto's!
    Groetjes Femmy

  • 03 November 2010 - 13:15

    Jan & Lida:

    Groot gelijk. Niet uitstellen tot 'morgen' wat je vandaag wilt en (niet onbelangrijk)nog kúnt doen.
    Heel veel plezier, geniet ervan. We kijken uit naar de verhalen.
    groetjes,
    Jan en Lida

  • 04 November 2010 - 08:36

    Donny:

    Tiny en Johan,
    Ik wens jullie een prachtige vakantie toe!

    Ik kijk al weer uit naar al jouw verhalen Tiny.

    Kom gezond weer terug!

    Donny

  • 05 November 2010 - 09:20

    Tineke:

    Hallo Tiny
    Wat geweldig dat deze reis wel door kan gaan. Hopelijk zal alles goed verlopen en zullen jullie heel erg van deze reis kunnen genieten. Ik lees altijd met plezier de verslagen, dus kijk daar straks naar uit.
    Een hele geweldige vakantie gewenst.
    Liefs Tineke

  • 07 November 2010 - 00:45

    Klaas:

    Het is moeilijk om niet in herhaling te vallen, alles is al geschreven. Ik sluit mij overal bij aan, en kijk uit naar de mooie foto's.
    Tot ziens bij de fotoclub Bruggert.

    Groetjes Klaas

  • 12 November 2010 - 23:18

    Martha:

    Hoi Tiny en Johan
    Ook ik wil jullie een fijne reis toe wensen!!
    Geniet er van en ik zal jullie van tijd tot tijd volgen.

  • 13 November 2010 - 07:20

    Jessica:

    een hele fijne reis, geniet er van

    gr Jessica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Enschede

Johan en Tiny

Hallo, Wij zijn Johan (69) en Tiny (67) Gosselink uit Enschede. Sinds wij niet meer werken proberen we toch nog iets van de wereld te zien en dat is ons tot nu toe behoorlijk gelukt. Sinds 2006 hebben we een reisboek bij gehouden waarvan nu de zevende in Johanentiny.waarbenje.nu en de reis naar Thailand, Laos en Cambodja staat op http://goswol.spaces.live.com/ De reizen daarvoor hebben we in albums vast gelegd en dat was in 2003 Egypte, 2004 Nieuw-Zeeland, 2005 China en Tibet, 2006 Thailand, Laos en Cambodja. Ik hoop dat jullie met plezier onze verslagen mogen lezen, wij doen in ieder geval ons best. Johan en Tiny

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 176001

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 16 Juli 2015

Scandinavië

17 Februari 2014 - 16 Maart 2014

Indonesië

14 Oktober 2013 - 23 Oktober 2013

Gambia

08 September 2012 - 15 Oktober 2012

Zuid Europa

15 November 2010 - 18 Januari 2011

Nepal en India

10 Maart 2010 - 31 Maart 2010

Marokko

29 Februari 2008 - 01 Maart 2008

Afrika

Landen bezocht: