Limone, Italië - Reisverslag uit Limone sul Garda, Italië van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu Limone, Italië - Reisverslag uit Limone sul Garda, Italië van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu

Limone, Italië

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tiny

17 September 2012 | Italië, Limone sul Garda

Hallo allemaal,
Ook ons verblijf aan het Gardameer schiet al weer op. Morgen nog een dag hier en dan via de povlakte door naar Frankrijk, alweer in de Alpen. Het gaat verder goed met ons. Mooi weer en ook savonds is het hier warm genoeg om met blote armen buiten te zitten. Dit in tegenstelling tot Solden, waar het de laatste morgen bij ons vertrek vroor. En dat moesten we ook nog over de Timmelsjochpas met ruim 2500 meter. Maar het was als twee dagen droog, dus we konden zonder sneeuw of andere problemen Italie binnenrijden. Wel een zware dag, 260 km bijna allemaal zware bergkilometers. We hebben hier tegen de verwachting in een ruime kamer met prachtuitzicht op het Gardameer. Meer dan we verwachtten, want de kamer werd beschreven als matig, maar dat had met de bereikbaarheid te maken, flink klimmen, maar dat is voor ons jonkies natuurlijk geen probleem. Limone sur Garda is een gezellig stadje, gisteren vanaf een terras en vanachter een alcolholisch drankje een buitenconcert op een pleintje bijgewoond van een koperorkest, erg sfeervol.
We zijn een beetje laat met ons bericht want wifi lukt lang niet altijd, nu zitten we in de hotelhal. Wel een beetje onrustig allemaal maar je moet er wat voor over hebben om het thuisfront op de hoogte te houden.
Ik (Johan)stop ermee, helaas, ben erg moe en daardoor weinig inspiratie. Volgende keer beter. Misschien toch teveel gereden vandaag in het zeer intensieve verkeer op sommige plaatsen. Tiny gaat nu verder. We wilden naar het Caldanazzo maar konden dit (je gelooft het niet) niet vinden. Zeer slechte bewegwijzering in Trento. Wij zijn rechtsomkeer gegaan en hebben mooie landschappen onderweg gezien, daarna zijn we naar het plaatsje Malcesine gegaan dat aan de andere kant van het meer ligt. Heel mooi oud stadje met een kasteel op de top.
Morgen gaan we de markt in Limone bezoeken en even langs de dokter om een urinetest voor Johan te doen want de kuur is nu afgelopen en dan moet het even weer getest worden. Daarna nog lekker even naar het zwembad. Het zwembad ligt zo mooi dat je zo over het meer kunt kijken.
Groetjes Johan en Tiny

• 17 September 2012 - 20:59

Mia En Charl:

Hoi Tiny en Johan,
    Bedankt voor het leuke bericht en fijn dat het weer beter gaat met Johan.
    Hopelijk is zijn urinetest goed.......misschien had je toch de wollen onderbroek mee moeten nemen!!!!
    Alle gekheid op een stokje, ...nog heel veel plezier en geniet ervan....doei

• 18 September 2012 - 21:00

Riekie:

hallo Tiny en Johan, leuk om weer wat van jullie te horen en mooi dat het goed bij jullie gaat.
    Het ziet er allemaal mooi uit op de foto.s.Bij ons gaat het goed, vandaag prinsjes dag, maar dat dat is bij jullie ver van mijn bed.................hier wordt het al een beetje kouder. wens jullie nog veel plezier en mooie momenten mee te maken. tot het volgende bericht. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 18 September 2012 - 21:55

Femmy:

Fijn dat jullie zo genieten en de foto's laten de mooie omgeving goed zien, wat een heerlijk zwembad bij het hotel!!
    Goede reis verder en tot het volgende bericht:-)

• 19 September 2012 - 13:34

Donny:

Hallo Tiny en Johan,
    Fijn om te horen dat het wat beter gaat met Johan.
    Heerlijk genieten van het italiaanse leven, al is het maar voor een paar dagen, La Vita Bella!
    Groetjes Donny

Tags: Gardameer

Johan en Tiny

Hallo, Wij zijn Johan (69) en Tiny (67) Gosselink uit Enschede. Sinds wij niet meer werken proberen we toch nog iets van de wereld te zien en dat is ons tot nu toe behoorlijk gelukt. Sinds 2006 hebben we een reisboek bij gehouden waarvan nu de zevende in Johanentiny.waarbenje.nu en de reis naar Thailand, Laos en Cambodja staat op http://goswol.spaces.live.com/ De reizen daarvoor hebben we in albums vast gelegd en dat was in 2003 Egypte, 2004 Nieuw-Zeeland, 2005 China en Tibet, 2006 Thailand, Laos en Cambodja. Ik hoop dat jullie met plezier onze verslagen mogen lezen, wij doen in ieder geval ons best. Johan en Tiny

Actief sinds 27 Jan. 2008