Dag 7,8 en 9 - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu Dag 7,8 en 9 - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu

Dag 7,8 en 9

Door: Tiny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tiny

22 Oktober 2013 | Gambia, Kololi

Het zit er nu bijna op, morgen nog de laatste dag aan het zwembad en dan s'avonds vliegen. Maandag zijn Ingrid en Willeke weer vertrokken naar huis en ik ben weer een dag op vogeljacht geweest door de bossen en rijstvelden, prachtig gekleurde vogels. Nu maar hopen dat ze net zo goed zijn als ik ze op de camera kan zien. Daarna ben ik naar een dovenschool geweest en heb daar de laatste ongeveer honderd pennen afgeleverd. Vandaag dinsdag weer op vogeljacht en daarna naar de hut van Han Bouwmeester, dat is een natuurfotograaf uit Goor, hij heeft daar de laatste maanden een vogelhut gebouwd voor o.a de vogelreizen die hij naar Gambia organiseerd. Ik ben de eerste die gebruik heeft gemaakt van deze hut. En daar weer mooie foto's gescoord. Vanavond met Yankuba uit eten geweest en afscheid van hem genomen. Hij hoopt mij snel weer terug te zien en als het aan mij ligt is dat geen probleem, maar ik denk dat het thuisfront daar niet zo gelukkig mee is. Yankuba is een rustige iets verlegen jongen en ik hoop contact met hem te houden. Ik kan niet anders zeggen dat ik prachtige 10 dagen heb gehad en dat ik allen ben gegaan was geen enkel probleem, ik heb me uitstekend vermaakt. Bedankt voor het lezen van mijn verslagen en thuis zullen de foto's geplaatst worden.

Groetjes Tiny

  • 23 Oktober 2013 - 08:50

    Tineke:

    Hallo Tiny
    Ik wens je een goeie vlucht naar huis.
    xxxxxxxxxxxx Tineke

  • 23 Oktober 2013 - 09:11

    Karin:

    Wat fijn dat je het zo mooi hebt gehad. Heb je verslagjes met plezier gelezen. Ben benieuwd naar je foto's!
    goede reis terug!

  • 23 Oktober 2013 - 10:47

    Dochter Bee:

    Home is where the heart is (-:

  • 23 Oktober 2013 - 11:19

    Annette:

    Hoi Tiny, wat fijn dat je het erg naar de zin hebt gehad. Kan mijn nieuwsgierigheid haast niet bedwingen. En mocht je ooit weer gaan dan hoop ik dat ik dan wel met je mee kan.......Afwachten dus. Goed reis naar huis en tot spoedig ziens. groetjes Annette Bosklopper

  • 23 Oktober 2013 - 12:55

    Femmy:

    Ik heb meegenoten van jouw belevenissen, nu nog even genieten en dan weer. Naar je mannetje en samen nagenieten met de foto's,
    Ik ben benieuwd naar de beelden!
    Goede thuisreis -:)

  • 23 Oktober 2013 - 17:09

    Donny:

    Ik heb weer genoten van jouw reisverslag Tiny. Fijn dat alles zo mooi is verlopen voor jouw en nu maar hopen dat de foto's net zo mooi zijn als jouw enthousiasme!
    Een fijn terugvlucht!

    Groetjes Donny

  • 24 Oktober 2013 - 22:06

    Aline:

    Fijn dat je weer veilig thuis bent, heb de foto's bekeken, ze zijn prachtig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan en Tiny

Hallo, Wij zijn Johan (69) en Tiny (67) Gosselink uit Enschede. Sinds wij niet meer werken proberen we toch nog iets van de wereld te zien en dat is ons tot nu toe behoorlijk gelukt. Sinds 2006 hebben we een reisboek bij gehouden waarvan nu de zevende in Johanentiny.waarbenje.nu en de reis naar Thailand, Laos en Cambodja staat op http://goswol.spaces.live.com/ De reizen daarvoor hebben we in albums vast gelegd en dat was in 2003 Egypte, 2004 Nieuw-Zeeland, 2005 China en Tibet, 2006 Thailand, Laos en Cambodja. Ik hoop dat jullie met plezier onze verslagen mogen lezen, wij doen in ieder geval ons best. Johan en Tiny

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 987
Totaal aantal bezoekers 176001

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 16 Juli 2015

Scandinavië

17 Februari 2014 - 16 Maart 2014

Indonesië

14 Oktober 2013 - 23 Oktober 2013

Gambia

08 September 2012 - 15 Oktober 2012

Zuid Europa

15 November 2010 - 18 Januari 2011

Nepal en India

10 Maart 2010 - 31 Maart 2010

Marokko

29 Februari 2008 - 01 Maart 2008

Afrika

Landen bezocht: