Nagarkot - Reisverslag uit Nagarkot, Nepal van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu Nagarkot - Reisverslag uit Nagarkot, Nepal van Johan en Tiny Gosselink - WaarBenJij.nu

Nagarkot

Door: Tiny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tiny

21 November 2010 | Nepal, Nagarkot

We zijn nu weer een paar dagen verder, op dit moment zitten we in het plaatsje nagarkot op 2200 metr in de bergen,Ik Tiny kan niet zo goed schrijven als Johan maar doe mijn best.
Johan ligt op dit moment ziek op bed met diaree e.d. maa rdat hoort ook bij deze reis. k was tewee dagen eerder aan de beurt, maar voel me nu weer helemaal goed.
Na Kathmandu zijn we met een taxi naar Dhulikhel gegeaan eenplaatsje ten noorden van Kathmandu. Hier wilden we 3 dagen blijven en vandaar uitstapjes maken maar dat is niet gelukt.Ze hadden ons 2 nachten beloofd maar konden maar 1 nacht blijven, daarom zijn we vanmorgen maar gelijk naar Nagarkot gegaan en blijven hier nu 3 nachten met een geweldig uitzicht, tenminste als het helder is en daar ontbreekt het op dit moment aan. Zo nu en dan zien we een topje van de bergen maar het kan heel mooi zijn, Hopelijk zien we de hele bergketen nog in deze dagen, het zou beter worden. Het is hier erg koud vooral ;s avonds.
Van hieruit hopen we nu nog tripjes te maken naar mooie plekjes.
Nadien gaan we met de bus naar Phokara 6 á 7 uur rijden.
Ik heb nog wat foto's van Khatmandu die ik zo nog even plaats.
Nog wat specifieke dingen over Nepal:
* schoenen uitdoen voor de deur.
* Na 18.00 uur is het pik donker op
straat.
* De mensen gaan hier om 21.00 uur
naar bed en staan om 5.00 uur
's ochtends op.
* Links rijden.
* weinig bloemen allen bij hotels
* Bussen/busjes worden volgestampt
met mensen.
* Alle auto's en motors claxoneren
continu .
* Er wordt hier ook gefietst, maar
verlichting kennen ze niet
* Er wordt weinig vlees gegeten.
* Vrouwen vegen met een bezem de
straat schoon.

Groetjes Johan en Tiny

• 21 November 2010 - 13:31

Hallo Tiny En Johan.:

Mooi dat jullie ons zo op de hoogte houden,en kunnen we een beetje volgen waar je nu zit.
    Vormen ons een mooi beeld van alle foto's. Naar de volgende plaats is 6 a 7 uur rijden.....dan hebben we hier Nederland en belgie samen al gehad....
    Wat een afstanden, zeg!
    Groetjes en Johan beterschap gewenst.
    Nienke en Geert.

• 21 November 2010 - 13:33

Linda R:

Vervelend van die diaree! Hopelijk hebben jullie hierna geen last meer van. Wat een mooie foto's! Ik krijg meteen de reiskriebels! Heb nog een mooie tijd

groetjes Linda

• 21 November 2010 - 14:53

Marja:

hallo Tiny,
    bedankt voor het leuke verslag en doe Johan de groeten,
    Ben en Marja

• 21 November 2010 - 16:37

Burry:

Tiny, je hebt er een duidelijk en mooi reisverslag van gemaakt. Mooie foto's weer erbij. Allebei beterschap.

• 21 November 2010 - 16:44

Henny:

Hallo Tiny
    Je hebt een mooi reisverslag gemaakt en de foto's zijn prachtig.
    Hoop dat Johan weer gauw opknapt.
    Nog een mooie tijd verder gewenst, en we kijken uit naar het volgende verslag.
    Daaag, groetjes van Henny.

• 21 November 2010 - 19:21

Charl En Mia:

Dag luitjes!
    Bedankt voor alle mooie plaatjes die jullie met ons delen!
    Hopelijk gaat het met Johan snel wat beter zodat jullie weer volop kunnen genieten. Trouwens Tiny, jij schrijft ook god hoor!!!
    Lieve groeten en verder een goede reis..Charl en Mia

• 22 November 2010 - 00:15

Mira:

Mooi hoor! Ben benieuwd naar de volgende serie vanuit Nagarot!

• 22 November 2010 - 11:08

Femmy:

Jullie genieten volop van de mooie reis.
    Ik geniet mee van de verhalen en de prachtige foto's.
    Beterschap voor Johan, deze ongemakken zijn niet zo prettig maar goed drinken dan gaat het wel weer over.
    Geniet samen van alles wat er te zien valt.
    Goede reis verder en tot de volgende keer maar weer.
    Hier krijgen we van de week SNEEUW brrr
    Groetjes Femmy

• 23 November 2010 - 09:20

Rola:

hoi Tiny&Johan, wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt. ik hoop dat jullie weer helemaal hersteld zijn van de dia..Tiny, van Gea is een RMI gemaakt er is niets gevonden maar ze ziet nog steeds slecht en ze gaan door met onderzoeken.Verder wensen wij jullie een hele voorspoedige reis we lezen het wel weer.
    baajbaaj

• 23 November 2010 - 15:42

Truus:

Hallo Johan en Tiny.

Heel knap zo'n verslag en wat hebben jullie mooie foto's.Door jullie leren we nepal een beetje kennen. Ik hoop dat jullie weer opgeknapt zijn. Nog een hele fijne tijd.Ik kijk uit naar het volgende verslag.

Groetjes Jan en Truus

Verslag uit: Nepal, Nagarkot

Johan en Tiny

Hallo, Wij zijn Johan (69) en Tiny (67) Gosselink uit Enschede. Sinds wij niet meer werken proberen we toch nog iets van de wereld te zien en dat is ons tot nu toe behoorlijk gelukt. Sinds 2006 hebben we een reisboek bij gehouden waarvan nu de zevende in Johanentiny.waarbenje.nu en de reis naar Thailand, Laos en Cambodja staat op http://goswol.spaces.live.com/ De reizen daarvoor hebben we in albums vast gelegd en dat was in 2003 Egypte, 2004 Nieuw-Zeeland, 2005 China en Tibet, 2006 Thailand, Laos en Cambodja. Ik hoop dat jullie met plezier onze verslagen mogen lezen, wij doen in ieder geval ons best. Johan en Tiny

Actief sinds 27 Jan. 2008